Ręczne sterowanie gazem i hamulcem
RGH III podobnie jak RGH II jest urządzeniem produkcji polskiej, różnica pomiędzy urządzeniem typu RGH II i RGH III polega na zmianie płaszczyzny obrotu rękojeści (gałki). W RGH II funkcja przyśpieszania samochodu jest realizowana przez obrót rękojeści w płaszczyźnie prostopadłej do osi obrotu. Natomiast w RGH III funkcja ta jest realizowana w płaszczyźnie równoległej do osi obrotu (nacisk na rękojeść w dół). Urządzenie typu "ciągnij-pchaj". Na życzenie Klienta dopasowujemy pokrowiec na dzwignię do koloru tapicerki.
Urządzenie RGH-II montowane jest w samochodach użytkowanych przez osoby z dysfunkcją nogi prawej.Podstawowym elementem urządzenia RGH-II jest dźwignia sterująca umieszczona na podłodze samochodu w pobliżu dźwigni zmiany biegów.
Dźwignia sterująca jest połączona teleskopowo z pedałem hamulca i zakończona jest rękojeścią.
Odpychanie dźwigni do przodu pojazdu powoduje hamowanie samochodu, a pokręcanie rękojeści - przyśpieszanie samochodu.
RGH-II (ręczne sterowanie przyśpieszeniem i hamulcem) jest jedynym całkowicie Polskim urządzeniem tego typu posiadającym Certyfikat Zgodności wydany przez INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO w Warszawie.
Na życzenie Klienta dopasowujemy pokrowiec na dzwignię do koloru tapicerki.
CaroSpeed Classic
Dzwignia CaroSpeed Classic, urządzenie typu "ciągnij-pchaj", Produkt Szwedzkiej firmy Auto Adapt montowany pomiędzy kierownicą a lewarkiem zmiany biegów.
Pchając dzwignię w kierunku deski rozdzielczej hamujemy, ciagnąc dzwignię do siebie dodajemy gazu.
cena od: 6.500,- zł brutto
(zapytaj o cenę)
Zapytaj o cenę
Veigel Classic
Dziwgnia VEIGEL CLASSIC, produkt niemieckiej firmy. Urządzenie obsługiwane w dwóch płaszczyznach. Obrót uchwytu zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje przyśpieszanie, natomiast odepchnięcie całej dźwigni powoduje hamowanie. Obudowa wykonana z tworzywa .
cena od: 8.300,- zł brutto
(potwierdź cenę)
Zapytaj o cenę